mandag 20. mai 2013

Oppsummering våren 2013

Nå har vi hatt faget Foto i ett halvt år og jeg har lært veldig mye av faget. Både når det gjelder foto og  blogging. Jeg har lært hvordan man bruker forskjellige innstillinger som lukkertid, ISO osv. Jeg har lært hva som gjør et fotografi spennende og hvordan man skal komponere fotografiet for å få dette til. Jeg syntes vi har fått mange utfordringer, men som fungerer godt med den tiden vi har fått til å arbeide.

Det har også vært interessant å lage en egen blogg der vi har lagt ut våre egne fotografier. Vi har på denne måten brukt mye tid på å redigere fotoene for å legge dem ut på bloggen vår. På denne måten lærer vi mye om photoshop og måten vi kan redigere bilder på. Det har alltid vært mye å jobbe med, ettersom vi alltid har skrevet et innlegg til hvert nytt emne.

Arbeidsmetodene vi bruker fungerer bra fordi vi først tar bilder, og deretter får mye av resten av tiden til å redigere og skrive til bildene vi har tatt. Jeg syntes at vi med denne ordingen får mer ut av tiden og jobber mer effektivt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar